dagens

Dagen skulle jag och lillgrabben njuta för fullt av på allum tillsammans med min madre, lite fönstershopping är något jag gillar skarpt ! Men dagen blev inte riktigt som planerat, jobbet ringde imorse och frågade om jag kunde hoppa in och jobba för en tjej som blivit sjuk. Helst skulle jag börjat kl 12 men karln slutade inte jobbet förren kl 16 så jag sa att jag inte kunde börja innan kl 17 (det sa jag för att jag var bombis på att chefen inte skulle be mig komma in såpass sent, 17-21.30 isof) men det var precis det hon gjorde. suck på den !

Aleksandra och baby to be(4/5) kom hit imorse och gjorde mig och Liam sällskap. Mys.  Sedan bar det  av till staden, köpte en påskpresent till karln som blev en grön-blå-vit-röd-skjorta, aah den är grymt mycket snyggare än den kanske låter, han har nämligen gnällt lite på att han inte har en skjorta som han kan matcha med sina nya gröna chinos. NU har han!


Imon ska vi hem till pappsen på lite påskmiddag, *2, blir tydligen två måltider, och på lördag ska vi hem till mamma och co för att äta upp oss ännu mer, gissa om jag kommer gå upp 2 kilo den här helgen. what to do what to do ?
Får helt enkelt hoppa över chokladen nästa vecka. Nu gick precis Franken, han och karln har haft lek med Liam/ spelkväll medan jag jobbat. Nu ska jag tvätta bort ansiktet och borsta bissingarna, kanske slinker ner en guudis eller två innan.


För ovanligheternas skull langar jag en dagens:
Trashad tröja från zara
leggings H&M
hunter stövlar jedviks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0