glad påsk


sitter i soffan och laddar inför kvällens mys- glass och hemmagjord friterad banan. mumma !
pappa gjorde det igår och det var en riktig hit. dagen har vi spenderat i utby och hos mamma och co, ännu mera sill av alla de sorter, skinka, smörgås, janssons frestelse, potatisgratäng, ostar, köttbullar, prinskorvar, rödbetssallad, sylta, räksallad, färskpotatis ect ect... Jag är egentligen hur mätt som helst men jag har gett mig fan på att glass och banan ska få plats. det har varit ännu en super mysig dag, och är det så att våren har kommit ? oj vad glad jag blir isånnafall.
Mitt lilla hjärta fick vara påskgubbe dagen till ära. Mamma älskar dig!
Imorn är det jobb som står på schemat för mig, 9-20.30 jobbar jag, varje gång jag tänker att jag ska tillbringa 12 mer eller mindre på jobbet imorn så dör en pytteliten bit av mig. varför, varför zandra sa du ja till den tiden ? - jo för cash is king !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0