green day

Har glömt skiva att våran utekväll med Niina och Daniel för några veckor sedan slutade med att vi blev några hundra kronor fattigare- vi impuls köpte biljetter till green day på ullevi den 5/6. Jag och älsk, Niina och Daniel, Franken och hans Emelie blir det. Och det ska bli hur kul som helst. Hoppas dom är lika grymma som U2 var förra året. Innan konserten förra året hade jag med risk att göra bort mig nu inte så jätte bra koll på vilka U2 var överhuvudtaget. Inte mer än att jag kände igen en del låtar, några dagar efter konserten åkte jag och köpte en av deras cd´s, nu kan jag i princip alla av deras mest spelade låtar. Jag undrar om det blir samma effekt med Green day ? Om en stund ska jag hämta lillgrabben från förskolan, sedan ska jag och han till stan. Han är i behov av bodies, mörka färger spec, för är det något jag lärt mig under dagarna han varit på förskolan så är det att man inte ska klä på barnen de finaste kläderna de har, för tro mig, fläckar blir det. Ska kanske köpa en poncho till honom ;) Och bror- stort grattis till ditt första jobb. Fast anställning och heltid på det, innan du ens tagit studenten är inte dåligt jobbat. Congrats<3


Lillgrabben förra veckan, plättar och sylt till lunch. Han är stor nu och äter heeelt själv.
Tiden går alldeles för fort- snälla kan någon stoppa tiden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0