långfredag hos pappsen

Stressigt här hemma nu på morgonen. Karln har tvättat två maskiner och ska snart ner för att hämta upp den innan vi ska åka till stan för att införskaffa min pappas påsk present. Frukost har intagits, duschat- check, sminkat mig-check, målat naglarna-check, klätt på lillgrabben- nästan klar på den punkten, skötväskan är klar å strax bloggen likaså. Vilket floo vi har kommit in i. Jag gillart!
Om nästan exakt två timmar ska vi vara hemma hos pappa, jag åt ingen frukost idag just för att jag ska få ner lite mat hos honom sen, jag vill inte se hans "varföräterduingenting, vardetintegottmin" ?- igen. Så håll i er nu ska det ätas som aldrig förr.
Shit shit shit fasen fixade just till en hårnål i luggen och kom på att mina extensions inte är i. Aaaahh brott blev det nu, får fixa det genast. Hur kunde jag glömma det ?

Lillgrabben igår efter lunchnapen ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0