my best

... friend !



Jag är fixad och klar, almost lite pulande med mitt hår återstår. As always, jag med mitt hår asså !
Jag har helt enkelt en hårfettisch av värsta klang. Den lilla svarta är på, strumpbyxor, bling bling armband, lösögonfransar är fixade. Och första cidern smuttar jag lite lätt på just i detta nu.
Min underbara mamma erbjöd sig att köra oss till landvetter, mamma du är världens bästa mamma och jag älskar dig otroligt !
Nu måste jag plocka undan disken, my very best friend och hans "dejt" emmelie kommer med bussen alldeles strax, för franken behöver vi inte längre plocka undan alla prylar som brukar ligga mest överallt, (Liam har en förmåga att plocka fram allt som jag plockar undan <3 ) men emmelie gör sin debut här idag så det gäller att spela sina kort rätt as we speak! Detta kommer bli kul.

Tjaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0