puss på dig mamma


mitt lilla hjärta är hemma igen. mys! Dock sover han för natten nu i hans nya tischa och "kong" ( en gorilla) hans nya mjukisdjur med linfrön i och lavendel, som vi köpte på baby & barn mässan idag på svenska mässan !
"Kong" kan man värma i micron i 90 sekunder, sen är han hur varm och mysig som helst.
Har man honom brevid sig under täcket så håller han värmen i upp till två timmar. Stoppar man in honom i frysen så blir han kall och go när det tex är varmt på sommaren, eller har värk eller för att lindra svullnader.
Lavendel doften har en lugnande effekt och det ska tydligen vara bra om man har sömnproblem.
Våran "Kong" är helt enkelt mer än välkommen i våran familj. Tror vi kommer få många mysiga år tillsammans.
Nu ska jag hoppa in i duschen, strax är det ballar av stål.
Bildregn från gårkvällen kommer imon förhoppningsvis, och kvällen var som jag trodde hur lyckad och trevlig som helst! Allt från shottar av öl ?!, fyllespel, skratt så jag höll på att kikna och en stripp show från Daniel- ja, kvällen innefattade i princip allt!
G R Y M T !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0