captain morgan

Idag har jag varit i stan med aleksandra, hittade ett par döö-snygga skor. Och ett riktigt zandra armband.
Mottot är : ju större desto bättre ! Både skorna och min nya vän runt armen tror jag är givna på lördag.
Det blir som vanligt lyckad och trevlig förfest med Daniel och hans trevliga Nina. Den här gången är det debut hemma hos dem i Landvetter. Jag ser fram emot detta såhäääääär mycket.
Jag och karln har laddat upp med förfest spelet, som var en av de mycket användbara sakerna vi fick med oss från ullared i söndags. Så förfest spelet och captain morgan är klockrena, sedan vi började umgås med dessa två människor så kan jag inte tänka mig en förfest utan leken captain morgan!
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, lillgrabben har fått kvällsgröt nu vankas strax sängen för honom.
Vuxen tid för oss 22 år äldre människor, dvs gott i soffan och hasse aro och efterlyst.
Ända sedan jag var 10 år så har jag haft en crush på honom. På något underligt sätt som jag inte kan förklara för utomstående så är det något med hans röst som jag älskar! På allvar.
Imon blir är det jobb, börjar 14-19, en slappis dag. Inte mig emot. Innan det ska jag och lillgrabben ut och leka och gräva i sandlådan och ha allmänt mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0