underbara fina du


kortet är taget igår i lillgrabbens rum, innan det var dags att bege sig till jobbet. jag kan inte med ord beskriva eller förklara vad och hur mycket jag känner för den här lille krabaten. att man kunde älska någon såhär mycket trodde jag inte var möjligt. trots ibland tidiga mornar, tjafs vid middagar och hysteriskt skrik när du inte får göra det du tycker är rätt och vill så förgyller du mitt liv så oerhört sjukt jävla mycket och jag skulle inte mot något i hela världen bytt bort mitt liv som det är idag med dig som får hela mitt hjärta att bli varmt. tack älskade du för att du gör mitt liv complete !

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Guuu va stor han har blivit! =)

Fina blåa ögon! Allt bra med dig så här efter påsken? =P Kram

2010-04-07 @ 16:46:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0