välkommen...

... till min sko garderob och smyckeslåda. Armbandet är redan på, det får göra sin debut idag på jobbet och skorna får vänta till på lördag. Dålig bild på skorna dock, baktill är det en dragkedja som går ända ner till sulan, en ack så viktig detalj som inte syns spciellt bra på den här bilden.

Nu ska jag strax lägga lillprinsen, det är snart dags för hans powernap, han börjar bli allmänt flummig nu som han alltid blir när han är trött. Han gör bara sånt som han vet om att han inte får göra, han springer och trillar ihop vartannat, (just nu var han inne i min garderob och fick fram en av mina kjolar com han nu trär över huvudet som en skarf) hahah han är för roligt han. Kan ju säga att jag har aldrig tråkigt när jag är med den här krabaten. Medan han sover gott så ska jag platta håret och välja ut passande kläder, innan min mamma kommer för att passa Liam tills karln slutar jobbet så ska vi ut och gräva och leka i sandlådan är det tänkt. Har totalt glömt att berätta att den 19/4 börjar prinsen på förskola. Han har redan blivit så stor för att börja på förskola. Sjukt ! Men ååå vad roligt och framförallt spännande det ska bli. Nu får jag nog avsluta, han har precis börjat riva ut a l l a sina "försmå" kläder ur hans byrå. Trött var ordet på honom.

 


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Sv: Ne jag har nog inte kvar det... min mobil blev ju stulen i augusti så jag antar att det var på den telefonen som jag la in ditt nr...=/ Skicka gärna igen! =) Kram

2010-04-08 @ 22:01:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0