brorsan



Jag vill me ha en one piece. Känner bara inte för att betala 1200 för någon.
Provade min brors i veckan och den var verkligen super mysig och 4 storlekar för stor.
Sitter i soffan framför big brother, har haft en super trevlig dag i Ullared tillsammans med mamma och brorsan.
Hittade som ni kanske förstår ingen one piece där nere. Men fick tag i en inpackning som jag ska inviga imon ;)
Men glömde såklart kvar den i mammas o deras bil när dom släppte av mig hemma så jag och Liam åkte och hämtade den nu ikväll så vi var inte hemma förrens halv nio.
Imon är det en ny vecka, och så fort jag tänker på det så bildas det 1000 små fjärillar i magen som flyger runt som aldrig förr. Blandat med lite nervositet och illamående. Är ju så sjukt nervös. Förhoppningsvis kommer jag få besked om jobbet den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0