frisk

Hittade pappas gamla stjärnkikar glasögon ;) som han hade när jag var liten, visst passar jag bra bakom dom?

Jag är frisk nu, förhoppningsvis iaf. Tog min sista pencillindos idag till frukost, o Harre vad jag inte kommer sakna den. Det firar vi med att åka till Ullared idag, jag mamma och brorsan eventuellt. Mina enda mål med dagen är att hitta en inpackning (dock inte inne i själa gekås utan på bellbox utanför) och en overpiece på gekås.
Igår var vi på aalum en snabbis, dom firade 5 år och alla barn fick en ansiktsmålning, vilket vi skulle låta Liam göra men vi hann inte riktigt ända fram innan Liam råkar ut för en liten olycka. Vi fick gå till bilen och byta kalsonger och byxor istället. ( Inte alltid lätt att komma ihåg att man inte använder blöja längre utan kissar i byxorna ist) Efter allum åkte vi till Kortedala och hälsade på min mormor, och mamma var där också.
Hann även med att träffa 1 mostar, 2 kusiner, 5 kusinbarn och kusins sambo. :)
Sen följde vi med mamma hem och blev bjudna på tacos. Kan förövrigt säga att taco är löjligt mättande,
orkade inte ens ett helt bröd (!).
Nu ska jag fixa mig, mamma kommer om 50 min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0