ge mig lite flyt nu då



Fick ett samtal som gjorde mig sjukt jävla nervös innan, men samtidigt så fick jag ett sånt där lyckorus genom hela kroppen. Jag ska på intervju på måndag. O jag vill bara skita i hela helgen o ge mig måndag nu. På momangen! Idag har jag varit med Liam hela dagen, vi har varit ute på äventyr så han har inte sovit middag idag, det gör han nu (?) Blev sådär 4 timmar senare idag än vanligt, men jag ska snart gå in o väcka honom lite lätt. Kanske t o m kryper upp i hans våningssäng och joinar lite. Snart kommer faster Elenor hit också, hon har varit ute och rest i 3 månader så det var länge sen dom sågs. Känner lilleman igen henne tro?
Imon har jag bokat tid för klippning, det blev ju aldrig av förra veckan. Är lite små skraj för det är ett nytt ställe imon jag ska till, anledningen till det är att det bara kostar 150 :- men jag gillar verkligen inte att gå till nya frisörer. Jag är väldigt pedant med mitt hår och rör du så dör du typ. Har ni sett "Den där Mary" ? Jag kan känna vissa likheter med Warren (han med hörlurarna över öronen) rör någon hans hörlurar så får han ett psyk-bryt, jag kan vara likadan gällande mitt hår. Sen är jag även lite orolig för hur mycket dom faktiskt klipper, jag vill ju helst att dom ska klippa det 1 decimeter längre (tänk om det ändå hade gått). Säger jag 10 mm så är det 10 mm och inte 11. Ahh ni fattar va?
Nu ska jag väcka lilleman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0