mammas hjärta



Har varit med lilleman hela dagen, iaf efter jag hämtade han på förskolan kl 14. Vi har varit och hälsat på mamma och co. Idag känner jag mig mycket bättre, har mer ork idag än vad jag haft de senaste 5 dagarna.
Tack Harre för det. Har haft så mycket energi så att när jag lämnade lilleman på förskolan strax efter nio imorse så gick jag direkt till af, skulle besöka de senast idag, inte mig emot när mötet bara tog 15 min.
Efter det gick jag hem, jag hade planerat att dammsuga, för det såg absolut inte ok ut här hemma. Det är inte snyggt att ha en pälsmatta som täcker mer eller midre hela hemmet ( ok riktigt så illa var det inte. Men inte långt ifrån) Efter jag dammsugit, så plockade jag undan alla prylar som bara ligger överallt och ingenstans, jag dammtorkade hyllor, fönsterbrädor, bord, tv bänk m.m. Jag diskade och gjorde snyggt i köket. Och till sist så moppade jag alla golv. Är jag inte dukitg så säg ? ;)
Imon funderar jag på att åka och bada med lilleman, han blev super glad när jag frågade honom om det igår, han skuttade runt och hoppade med händerna i luften och skrek "baaaada" , "Jaaaaa" !
Känslan jag får i kroppen av att se hur glad han blir över något ändå så litet som att åka och bada är obeskrivlig och jag skulle göra vad som helst för att få känna.
Frågar man honom "Vad är du"? Så svarar han "mammas hjärta"
Och ja Liam, du Ä R mammas hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0