mörbultad



Har inte skrivit på ett tag, har har inte känt mig helt ok sedan innan helgen faktiskt och igår fick jag tummen ur eller rättare sagt, pappa mer eller mindre tvingade iväg mig till axess akuten. Jag har haft en städnig huvudvärk i flera dagar och pappa misstänkte att det var bihålorna som spökade, när jag kom dit och en läkare fick kollat lite så visade det sig att jag åkt på bihålsinflammation och urinvägsinfektion. Jippie-kaj-ey! Så med vetskapen att jag blivit "välsignad" med en inflammation och en infektion så blev jag även 600 kr fattigare på köpet. Sicken underbar dag det var igår. Och jag kan säga att idag mår jag inte så mycket bättre, vågar nästan säga att jag känner mig lite sämre idag tillochmed. Och det gör inte saken så mycket lättare när pencelinen smakar vedervärdigt. (Jag kan nämligen inte svälja tabletter så får helt enkelt köra på varnvarianten och ta en flytande pencellin) Sen blev det inte heller så mycket bättre av att läkaren jag hade kallade mig "mes" när jag bad om att få flytande ;)


Bilden på mig och lilleman igår i soffan, jag ser helt mörbultad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0