väntar...

...med spänning och samtidigt oro/nervositet i magen på ett jobb besked. Var på intervju i måndags och jag skulle få besked i nästa vecka förhoppningsvis. Vill inte vänta längre....


Sitter och kollar på storebror samtidigt som jag försöker ta igen lite förlorad info på bloggen. Väntar som sagt på besked ang jobbet som jag var på intervju i måndags. Har precis svept min pencellin, tycker de är sjukt mycket jag ska ta varje gång och skiter smakar som sagt blä! Kan säga att Liam kollade förvånat på mig imorse när vi åt frulle och jag tog pencellinen samtidigt som jag höll för näsan och gjorde sjuka grimaser;)
Detsamma gjorde jag ikväll, höll för näsan! Kan dom inte göra en pencellin som smakar piggelin eller liknande?
Hur svårt kan det egentligen vara? Har förövrigt s j u k t svåra andningsproblem för tillfället. Helt täpt i näsan och den där näs sprayen jag fick utskriven av läkaren kunde göra så att man kunde börja blöda näseblod.
Vilket jag fick erfara tidigare ikväll. Inte fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0