Depp

Har tillfrisknat efter att i måndags eftermiddag, kväll ha varit helt väck. Jag frös så jag bokstavligt skakade men tydligen var jag hur varm som helst. Kroppen kändes som jag lånat den från någon 95 åring med reumatism, den gjorde så ont att varje litet steg var en pina. I går var jag inte så fräck heller, var helt slutkörd på morgonen så att jag inte ens orkade gå och lämna Liam på förskolan. Och det var han super glad för, han sa att han mer än gärna ville vara hemma med mig ist;) Idag mådde jag så himla mycket bättre, efter att ha sovit i 12 timmar så vore de konstigt annars kanske. Både jag o Liam sussade allt för länge för att hinna till förskolan i tid så det blev en mor och son dag idag också! Mys! Imorgon är det iaf förskolan som gäller igen och jag ska pallra mig till gymmet o bränna lite kalorier och kanske blir det en solning också:) På fredag funderar jag på att åka och bada med lilleman, det var ju ett tag sedan nu faktiskt!? Förövrigt är jag inne i en depp period där allt är skit, att inte ha ett jobb att gå till är inget som faller mig i smaken. Är rädd att jag kommer bli tokig om detta fortlöper, ibland känner jag faktiskt inte igen mig själv...


Kommentarer
Postat av: Helen

Neej, Inte vara deppig! Träning brukar man bli glad av i alla fall. Du får höra av dig om du har tråkigt så får jag rycka upp dig :)

2011-12-09 @ 08:57:30
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0