Frusen

Sitter ihop krupen i soffan o huttrar, känner mig inte på topp asså. Men vet inte vad det beror på, om jag håller på att bli sjuker ( som jag förövrigt inte alls har tid eller lust för just nu ) eller om det beror på att jag varit i ett 10-gradigt lager hela dagen på jobbet?! Ska hursomhelst trotsa mitt huttrande med lite gym senare ikväll, igår körde jag cross 30 min o sedan mage 30 min. O stretch på det. Idag blir det cross, mage, och så kanske jag unnar mig en solning som pricken över i:et... Var inte hemma förrens närmare 23 igår kväll, idag ska jag försöka vara hemma lite tidigare. Vet förresten inte hur många dagar jag har kvar på jobbet längre, mitt jobb som jag hoppade in för egentligen är jag klar med imorgon ( till deras glädje och förtjusning ) jag har fått beröm för min noggranhet samt ambition, alltid kul att få!:) Men har faktiskt fått ett litet mission till på "jobbet", men vet inte alls vad jag ska göra då eller hur pass omfattande det är. Får hoppas på veckan ut iaf!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt med träning! =) Tiden bara springer iväg...=P Vad jobbar du med nu? Kram

2011-12-05 @ 23:45:59
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: sandra hageblad

tack snälla du för tid stöd o att du tror på mig <3

2011-12-07 @ 00:30:55
URL: http://www.misssandradee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0