Idol

Sitter i soffan och har kollat på idol, hejar på amanda, så bara för att jag hejar på henne ska ni se att hon åker ut idag ist. Just my luck! Inte för att jag bryr mig så jätte mkt men;) fredag kväll nu vilket innebär att jag är ledig två dagar, mys! Imon blir det en sväng till gymmet igen, unnade mig själv till att vara ledig idag så imon kör vi igen:) Min lillkille ligger i min säng o sover gott, han kräktes tidigare ikväll o så kändes han väldigt varm så vi tog tempen på han ( 39 grader ) sen la jag mig brevid honom i min säng, han somnade rätt fort kan jag säga. Stackarn, hoppas han mår bra imon bitti igen <3


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hur går det med träningen? Vad kör du på mest? =) Kram

2011-12-04 @ 12:51:53
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0