jobb * två

Idag kan komma att bli en tuff dag känner jag, började jobba kl 9 imorse på tapetserar verkstaden, och nu om 1 ½ timme börjar jobb ett annat jobb på astra zaneca ( eller det ligger typ brevid ), där jobbar jag 16-24 inatt. Har bara en liten paus mellan jobben för att hinna ta någonting att äta plus restiden till och från jobben. Känner på mig att det eventuellt kommer att bli en kopp kaffe ikväll för att hålla igång lågan. Imorse var det inget kul, vet inte hur många gånger jag sa till Liam att Fredrik skulle hämta honom idag "naee mamma" fick jag till svar, o sen skulle han komma hem men att jag inte skulle vara hemma då för att jag jobbade då " men jag vill ju träffa mamma " , aah mamma vill träffa dig också det vet du ju men just idag kan jag inte det för att jag ska jobba. Och sen när du lägger dig ikväll så kommer jag fortfarande inte vara hemma "nähä?" sa han då, men sen när mamma slutar DÅ kommer jag gå in i ditt rum med en gång och hämta dig och sen lägga dig brevid mamma i sängen. "Jaaaa". Och imorgon kan vi sova jätte länge och mysa. Det här tror jag att jag upprepade 5 gånger under frukost och på väg till förskolan. Jag ville verkligen vara säker på att han förstod var jag var sen när han kom hem hit och inte jag var hemma. Och varför inte jag skulle hämta honom på förskolan. Usscha det var/är faktiskt lite jobbigt. Men nu om 10 timmar får jag snusa på honom igen <3. Imorgon är det lussefirande på förskolan, Liam har bestämt att han ska vara tomte. Ska bli mys! Tur att jag hinner med det innan det är dags för mig att åka till jobbet kl 17. Känns skönt att veta att det bara är denna veckan ut som jag jobbar såhär.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är de dags att skriva igen tycker jag=))

2012-01-07 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0