Tvättar

Lördag förmiddag och vi är i full gång att tvätta. Det går på rutin för vi brukar tvätta på lördagar. Åbybadet står på schemat idag, jag och lilleman var där i torsdags också och han fullkomligt älskade det, så nu är han helt uppspelt nu när han vet att vi ska dit idag igen. Nu ska jag teståka den blåa rutchkanan igen, jag o lilleman åkte den tillsammans i torsdags och den gick hur fort som helst, kan tänka mig att vi spg ut som två streck i rutchkanan bara, jisses den gick så fort så jag och lilleman kantrade i den första svängen o sen hade vi svårt att komma upp igen;) Det krävdes faktiskt en kurvtagning åt andra hållet innan vi lyckades komma på rätt köl igen;) Nu ska jag borsta bissingarna sen blir det att packa badväskan! Ikväll ska jag pallra mig bort och förbränna lite fler kalorier:)


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Visst är det härligt med tvätt... haha Jag tvättar jag med! Åh va mysigt med badet...=P Jag har fått ont i halsen igen...så det blir nog vila för mig idag! Vad skall du träna? Skriver du upp din träning nånstans? funbeat.se är en bra sida om man vill få lite koll och tjöta med andra som tränar! =) Bli min vän om du går med där! =) Kram

2011-12-10 @ 13:05:37
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0