Alla hjärtans dag

Min finaste tatuering är på vänster handled. Tillsammans med mina bästa armband, ett guldarmband i fiskbensstil som jag fick av pappa när jag tog studenten och mitt pandora armband som jag fick med mig hem från Teneriffa.



Alla hjärtans dag idag, och den ska tillbringas med mitt största hjärta Liam. Som för tillfället sitter brevid mig i soffan och trycker frenetriskt på i princip alla knappar på tagentbordet. Vilket kommer resultera i att detta inlägget kommer ta lite längre tid än det brukar. Vad ska man hitta på idag då? Skulle behövt ta mig in till stan för att köpa en alla hjärtans dag present till karln här hemma. Men det får bli senare när Liam sovit lunch, för att ha med en övertrött 2 åring till stan är inget att rekomendera om man vill uträtta sina ärenden fort i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0