äntligen


Äntligen är den här fredagen över, som jag gått och väntat på den här dagen. Mötte upp Håkan strax innan två, eftersom det är hans släkting eller ngt som är delägare på styckmästarn ( jag och krångliga familjeträd går inte riktigt ihop) PG visade mig runt och berättade vad dom gör på respektive avdelning typ, och omklädningsrum, som förövrigt har bastu(!) lunchrummet, kontoret och so on... Sedan satte vi oss ner för att prata sådär tråkigt formellt men fick reda på en del bra saker. Så har en del att tänka på nu med andra ord, men går allt som jag vill och förhoppningsvis som dom vill också så får jag börja jobba den här månaden, (prövotid 3 veckor) men hopefully blir de fler efter dom.
Nu blir det lets dance och senare film. Red på riktigt den här gången. Och ja jag har dubbelkollat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0