bildregn



Sjukt rolig kväll hemma hos Emmelie som 10 timmar senare avslutades ute på avenyns gator.
Kvart i sex på söndag morron vaknar Fredrik av att jag mer eller mindre ramlar så fort jag lyckats låsa upp dörren och drar med mig allt jag lyckas få tag på i hopp om att jag skulle klara fallet till golvet.
Kvällen innefattade allt! Fyllespel, som var galet(!) jag fick uppdraget att skrika så högt jag kunde ut genom fönstret "jag är ett rovdjur", lite olika sexställningar jag och Emmelie emellan, danstävling mellan Emmelie och Helen- jag var dommare, vi fick måla på Helen´s mage respektiva rumpa, jag fick olyckligtvis skicka ett sms till en kille i min kontaktlista (jag valde inte killen utan Helen) där jag var tvungen att skriva "Du är så heeet", gangbang på storarums golvet (?) och på vägen in blev vi fråntagna våra cider av två poliser som kom på. Tur att vi hade några extra i väskan. Kvällen blev inte r i k t i g t som planerat men jisses, det blev helt klart en oförglömlig kväll. Tack tjejer för en grym kväll!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha! Oh no! såg inte bilderna förrän nu, haha mycket vackra! :P

2011-03-07 @ 14:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0