buslandet


Idag har vi lekt av oss på buslandet, och jag tycker det är lika roligt varje gång. Är nog svårt urskilja vem av oss två som har roligast. Så idag har vi lekt, stojat, busat, hoppat i bollhav, klättrat, krupit genom tunnlar, åkt rutchkana, hoppat i hoppborg, aah you name it. Så fort vi satte oss i bilen därifrån så däcka han, och nu snart 1½ timme senare sover han fortfarande. (fast påpekar att han ligger i hans säng nu). Utslagen hjälte.
Snart blir det lite mat från Lime, för er som gillar salladskedjan Paprika kan jag säga att Lime här i Mölndal är 100 gånger bättre, man får mer mat inklusive en dricka för billigare pengar. O det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har suttit och kollat in dina foton och måste bara fråga:

Har du gjort en bröstförstoring? Annars har dom vuxit väldigt mycket väldigt snabbt =)

Om du inte vill att alla som läser bloggen ska veta så kan du väl bara skriva att svaret på min fråga är, ja eller nej!

Du är jätte snygg och har en fin blogg, fortsätt så =)

2011-02-24 @ 14:45:35
Postat av: Zandra

Sofia vännen skriv din mejl så kan jag svara där! Och tack vad söt du är!

2011-02-24 @ 20:57:19
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0