då börjar vi igen

Sisådär 9 månader senare så ska jag göra ett försök att starta igen. Mycket har hunnit hända, konstigt vore väl annars iofs? Största skillnaden i mitt liv är att jag inte längre jobbar kvar på willys, never ever more några PLU liksom, minns att mitt sista PLU var 4666 vilket betyder gullök på willys språket.
Willys tillhör det förflutna, nu har jag ett tillsvidare jobb, som jag hoppas på komma ifrån ASAP. Ska på en intervju imon får se vart det leder.
Idag ska jag koncentrera mig på att mysa med Liam, jag och han ska på Marmaduke kl ett idag. Får se hur det går, förhoppningsvis grymt för han har en enorm förkärlek till hundar. Imon är det som sagt intervju efter lunch och efter det ska lilleman till mormor (min mamma för er som inte är helt hundra insatta i barnspråk) sen blir det hem lite halvsnabbt för lite små trix o fix innan vi faktiskt är hembjudna ( eller ska jag vara ärlig så var det faktiskt jag som bjöd in oss själva) till Franken och Emelie. Som vanligt kommer det bli en s j u h e l s i k e s utgång.

Eftersom min blogglust kom igång så impulsivt så blir det en "gammal" bild från Teneriffa från december.


Kommentarer
Postat av: Helen

Woho!Gullök även på ica-språk.

2011-02-10 @ 09:56:34
Postat av: Camilla

Vad roligt! =)

2011-02-10 @ 09:58:14
URL: http://camillamakita.blogg.se/
Postat av: emma

kul att du börja skriva igen =)

2011-02-10 @ 10:24:09
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Zandra

Söta ni vad glada ni gör mig=)

2011-02-10 @ 11:15:38
URL: http://Mywall.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0