fikat med emmelie

Det blev en sväng på stan som jag hade i tankarna, men inte bara jag och Liam utan Emmelie skickade ett mess tidigare idag och frågade om jag hade lust att ta en fika med henne i stan. Absolut hade jag det. Det var super trevligt och tiden bara flög iväg, jag var hemma fem i halv fem och klockan halv fem hade jag bestämt tid med en kille som skulle komam hit för att köpa våran byrå som stog i Liams rum. Men jag hann hem innan han kom iaf. Det var ju alltid positivt! Vi hann med lite affärer också och jag fick köpt ett par nya strumpbyxor jag dom jag hade i helgen, tyckte dom var super snygga och som vanligt så har jag en förmåga att a l l t i d ha sönder mina strumpbyxor när jag är ute. Hur jag lyckas ? Fråga mig inte.
Jag och Emmelie bestämde iaf att vi skulle ta en riktig shopping dag några dagar innan våran nästa utgång tillsammans. Och då ska det köpas fyllespel- hittade ett som verkade lagom läskigt inne på Lagerhaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0