gårdagen



Lite pics från igår, när jag hade gjort mig iordning här hemma med min nya namnsdags blus från Liam på o allt, så ringer pappa o frågar bland annat om vi ska ut och gå en sväng efter vi hade ätit smörgåstårta eftersom det var så fint väder ute, (fick packa ner "promenad" kläderna så jag kunde svida om hemma hos pappa) som den naturnisse han är så borde jag fattat vinkeln och anat att han inte menade en nypa luft runt kvarteret i Kortedala utan mer eller mindre en promenad på 1 timme.
Att gå ute i en timme tycker jag bara är gött, men att gå en timme ute Kåsjön i 9 minusgrader är inte lika härligt. Första tjugo var chill, dom andra tjugo något plågande, min högra hand förfrös varje gång jag tog upp kameran ur fickan även om det bara var för 5 sekunder utan lovika vante. De sista tjugo gjorde det så ont så jag förmodligen inte hade haft några problem med att låta en tår falla längs min kind, men jag undvek det på grund av att den skulle frusit till is på tre röda, och då skulle jag fått ännu mer ont på grund av det.
När vi väl satte oss i bilen för att köpa indiskt så tror jag faktiskt det gjorde ännu ondare, det var som mina fingrar vägrade göra som jag bad dom. Pain.
Väl hemma hos pappa igen åt resterande mat utom jag, jag var fortfarande mätt efter smörgåstårtan.
Vi kom hem strax efter åtta igår kväll, och kollade på meladifestivalen efter det blev det film. En fruktansvärt dålig film, så kass så att jag inte ens minns namnet.

Idag lutar det åt att vi ska hem till min mamma och co, min bror köpte en ny bil igår så måste ju spana in hans nya vrålåk och förhoppningsvis få mig en tur!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0