jag och emmelie



Sängen är fixad och den blev sjukt bra faktiskt. Lilleman ligger i den och sover i just detta nu, spännande hur natten kommer arta sig. Är lite små skraj över att han kanske ska ställa sig upp i sängen av ren vana och ramla ner. Ifall att så har vi lagt hans sacco säck nedanför stegen om han skulle få för sig att klättra ner inatt och så sig.

Kvällen igår blev jätte lyckad och vi hade verkligen super trevligt. Kom hem till Franken runt halv sju och öppnade första Breezer´n. Grabbarna gick och köpte bland dricka och jag och Emmelie hann med lite tjej snack och fick pratat ut om en del missuppfattningar oss emellan. Nu är vi såhär tajta! Som vanligt när vi förfestar så är det brist på ölspel, slutar alltid med en kortlek och det kortet som ligger på tur i högen bestämmer hur många klunkar det blir, och som vanligt är det livsfarligt. Har ni tips på ölspel/fyllespel så tar jag tacksamt emot förslag.
Frammåt kvart i tolv smet vi in på Excet, där mötte vi upp Håkan, Mange, Mattias, Robban, Thörngren och Carin.
Dom drog hem relativt tidigt vilket var lite tråkigt men vi dansade på rätt bra ändå frammåt småtimmarna och hade det sjukt trevligt. Nästa gång är det jag och Emmelie som tar oss en tjejkväll, killarna lämnar vi hemma!
Nu ska jag äta upp min piggelin och ägna mig åt melodifestivalen, senare ikväll blir det film och chokladpudding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0