jeans



Idag har vi varit hemma hos mamma o co en liten stund. Vi lämnade Liam där och sen åkte vi bort till Allum,
hittade ett par jeans som var sjukt snygga. Ni ser en sneak peak på dom på korten. Jeans med tillhörande hängslen. Men jag åkte därifrån tomhänt faktiskt. Kan säga att ångesten pågår för fullt i mitt huvud just nu.
Har på mig blusen som jag fick av Liam i veckan också, två flugor i en smäll på kortet alltså.
Blev aldrig någon åktur i brorsans bil, fyllot var ju bakfull ;) Så han vågade alltså inte köra idag, även om klockan var tre(!) men men, han har ju bara haft körkort i en månad snart, kan mycket väl vara så att jag var lika ordentlig när jag nyss fått mitt. Annat än idag. Good work broo!
Åt förresten på Subway för första gången i mitt 24 åriga liv idag. Varför har jag inte gjort det innan? Det var ju super gott. Nu satte jag mig precis i soffan efter att ha lagat pannkakor, en himla massa sådana också. Himla massa vändningar med två pannor samtidigt. De sista blev med Oboy i, harre vad gott det är!! Har ni inte provat så gör det bums !


Kommentarer
Postat av: emmsi

tacj bejb :D jaa börjar trivas som brunett nu =)

2011-02-20 @ 23:10:45
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blus!Vart kommer den ifrån?

2011-02-21 @ 09:30:51
Postat av: Zandra

Tack Sara! Blusen kommer från Gina Tricot.

2011-02-21 @ 16:12:56
URL: http://mywall.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Åh vilka snygga jeans! Dom ser lite baggy ut? Vart finns dom att köpa :-)

2011-02-21 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0