lacklegging



Idag kör jag på svarta lacklegging, oversize aprikos färgat linne och svart stort nitbälte i midjan.
Kanske kan ha som uppdrag att fixa en outfit bild under dagen.
Har precis lämnat Liam på förskolan, fick beröm ( kan man kalla det så?) av fröken Åsa, hon sa att jag har en mycket go son, och dom kallade honom intrernt för den lilla hunken! Han är en riktig tjej tjusare den grabben.
Jag fick avboka min tid idag för massage och ansiktsmask och andra gottigheter som jag fick i julklapp för att Fredrik ska provjobba på ett annat jobb idag. Jag som var så sugen på att få skämma bort mig lite. Får bli en annan dag helt enkelt.

Rebecka- jeansen jag provade kommer från Pondus på Allum. Och ja dom är lite baggy, super snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0