längtar efter sommaren


När jag ser den här bilden längtar jag extremt mycket efter sommar, sol och hav. Detta var för två år sedan tror jag, hade köpt på Triumf glass och gick och njöt av det härliga vädret. Dagen idag har jag spenderat med Liam, och frammåt sex kom min pappa hit och hälsade på, var rätt länge sedan jag träffade honom nu så det har varit trevligt (är trevligt för han är fortfarande kvar) O Emma- jag hälsar tillbaka till dig, glömt o säga det ju ;) <3
Pappa och Liam som för övrigt blev överlycklig över att "moffa" kom och hälsade på lekte jage här hemma och sprang runt runt och runt i lägenheten. Det var nog jätte uppskattat av grannen under! Men kul hade han och kan ju säga att han somnade som en stock när jag la honom kl åtta.
Hade sett fram emot att sitta i soffan ikväll o gotta mig och kolla på Sofias änglar följt av Den hemlige miljonären, pappa joina mig och efter 30 minuter när jag hade stört mig på den där snickaren Willy kom jag på mig själv med att undra vart Sofia Wistam var, Vad är det vi kollar på frågar jag pappa? Vafaen det är ju fel program, jag ville ju se Sofias änglar o inte på löjliga Willy och hans bygglov!
Kul att man sitter klistrad framför fel program och att det dröjer halva programtiden innan man kommer på att det är helt program man kollar på. Snabbtänkt!

Kommentarer
Postat av: emma

haha tackar :D



åå vilken fin mysbild :)

2011-02-16 @ 12:13:11
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0