namnsdagsgåva


Här är min namnsdagsgåva från Liam jag fick förra veckan. Den är lite lätt transparant och super skön i materialet. Sen att den är lite längre baktill gör att den även går att ha till leggings. Superb!
Sitter återigen ensam i soffan, Fredrik jobbar kväll, och lilleman la jag för en liten stund sedan.
Jag har precis bänkat mig på divanen i hörnet med cider och lite godis som det godismonster jag är.
Det blir att kolla på Sveriges mästerkock, Efterlyst och BB. Kommer antagligen få kramp i baken efter att ha suttit i soffan så länge. Imon hoppas jag att PG ringer mig, men tvekar på det efter han sagt att han ska ringa mig i två dagar nu men inte gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0