sen kväll igår



Det blev en sen men väldigt trevlig kväll igår. Pappa gick frammåt kvart i tolv tiden, 3 timmar efter hans parkeringbiljett gick ut. Vågat! Nu har jag lämnat lillpysen på förskolan, han hade inte ens tid att säga hejdå till mig idag utan två vänner kom och drog in honom med en gång. Känns bra att han gillar det och tycker det är super skoj iaf. Idag ska jag åka till Utby och till mamma, Sören och brorsan (inte för att någon är hemma men ändå) ska hämta några filmer som bror har brännt. Blir att kolla film ikväll eftersom Fredrik är ledig inatt. Har hört att Red ska vara bra. Jag får helt enkelt lita på det. Ska faktiskt klämma in en solning idag också.
Solterapi behövs i den här kylan som är ute nu. För er som inte varit ute ännu kan jag säga att det är riktigt jävla kallt. Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska bli kul och se om vad ni tycker om den!=)

Vi tyckte inte om den:( Kram från nödinge

2011-02-16 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0