solariet




Äntligen fick jag solat idag, hade någon minut över innan jag var tvungen att åka hem för att Fredrik skulle ha bilen så jag knäppte av 7 typ liakdana bilder. Lillgrabben sover gott i sin säng nu och jag sitter för ovanligheternas skull på min divan del av soffan. Har faktiskt haft en väldigt trevlig kväll med mitt hjärta.
Imon blir det att gå upp tidigt, har ingen väckarklocka längre, eller jo fast en levande sådan. Liam. Han måste ha en inbyggd klocka inom sig, jag vaknar nästan alltid runt åtta tiden av att han sitter inne i hans säng och ropar på mig. Stackarn sitter där inne och ropar "mamma" , "maaaamma". Undra hur länge han kan kan sitta där inne som längst innan han blir irriterad på mig. Jag är ju inte alltid super pigg så ibland kan det dröja 5 min innan jag orkar mig upp. Ibland smyger jag mig upp när han ropar och kollar i dörröppningen och då ligger han på rygg med benen upp i vädret och "pratar" med hans gosedjurs hund. Sen när han väl ser mig lyser han upp som en liten sol, varje gång! Han är världens snällaste unge.
Snart börjar Svensk maffia. Efter det är det BB igen. Har ju inget bättre för mig så kan lika väl kolla på det.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0