solsidan

Nyss hemkommen från mamma och co. Bror kom och hämtade oss och mamma körde hem oss. Söndag ala snålskjuts idag. Första gången Fredrik och Liam åkte med min bror, han har ju inte haft körkort sååå länge- men jag måste ge lite cred till honom, han kör bra! Om 15 min börjar väl det i princip hela Sverige går och väntar på, Solsidan. Imon blir det förhoppningsvis intervjun som förresten aldrig blev av i Fredags, pga av att han skulle prata med var hemma och var sjuk. Hoppas att det blir av imon istället. Jag behöver det känner jag, jag är i behov av lite flyt...
Langar ett kort från i Fredags hemma hos Franken, min kamera är inte bra. Jag skyller på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0