uppe tidigt

God morgon sunshine!
Måste bara påpeka hur underbart det är att vakna till sol. Är inte alltför bortskämd med det tyvärr.
Flytta till ett varmare land under vinterhalvåret- jatack!
Jag och Liam gick upp strax innan halv åtta, som vanligt kollade vi på film, och inte vilken film som helst, en hundfilm! Han har verkligen cravings efter hundar. Han ääälskar hundar mer än livet självt tror jag.
Och det måste vara realistiska filmer, absolut inte teckant.
"Pluto- tsss ofta han är verklig, har ni någonsin sett ett en gul hund?"
Hade Liam kunnat prata så hade han garanterat sagt en sån mening. Jag lovar.
Idag är det kalas som gäller i Kortedala och hos min pappa. Det ska bli trevligt, kvalitetstid och smörgåstårta, inte för att jag är någon storätare normalt sett och inte för att jag är ett särskilt stort fan av smörgåstårta heller för den delen men det blir säkert trevligt ändå. Ska bege mig till blomsterlandet och solariet innan vi åker och medan lilleman sover lunch, man måste ju vara effektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0