Zandra

... har namnsdag idag så grattis till mig själv.


Jag och mitt hjärta igår innan vi åkte till Frölunda torg och Liam köpte en liten present till mig som jag fick nu på morgonen. Super fin. Kan visa er lite senare eller en annan dag när den åker på.
Idag funderar vi på att besöka Naturhistoriska museet. Min fantasi är inte den bästa.
Imon är det hur som helst äntligen fredag, som jag gått och väntat det. Kan säga att jag är sjukt nervös för vad jag kommer få höra, och med tanke på att mitt flyt är helt puts väck det senaste så är jag riktigt orolig och får en gnagande jobbig känsla i magen när jag tänker på det.
Just det, kvällen igår var ju planerad för att vi skulle sitta i soffan och kolla på filmen Red. Jag har tjatat om filmen Red ända sedan i söndags kväll då min bror skulle bränna ut filmerna. Igår när vi mekka på filmerna så var inte ens Red med, ist var det From Paris with love som jag måste ha blandat ihop Red med. Så går det för mig när jag får tips om flera filmer som ska vara bra samtidigt. O med mitt guldfisk minne så sa jag att jag inte hade sett From Paris with love så förlåt, jag ljög. Istället blev det filmen The town. Till Fredriks stora glädje som velat se den hela veckan, förutom att den var 2 ½ timme lång så skulle den säkert vara bra även i slutet om man hade kunnat hålla sig vaken tills dess. Med andra ord, jag kunde det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0