balanscykel



Är medveten om att jag varit kass på att blogga idag, har haft en mor och son dag idag. Nu ligger han och sover i sin våningsäng och jag ska strax kolla på finalen av lets dance. Finns väl inget annat att kolla på?
Imon ska jag och Liam till allum med mamma, ska lämna in mina skor för omklackning, såg att klackarna som var innan var helt borta och istället var bara spikarna typ som klackarna sitter på. Sen ska lilleman vara kvar hos mamma och co i Utby, vi ska till Franken och Emmelie på lite födelsedags fest och spela det minst sagt livsfarliga ölspelet igen. Sist vi tjejer spelade det så spårade det, rejält!
Vem hejar ni på i Lets dance btw? Jag har hållt på Franken ända sen dag ett. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0