brrrr

Harre i förrgår var det strålande sol, igår snö storm och idag regnar det. Vad är det som händer? Jag som vill känna vårkänslor, just nu känns det väldigt långt bort. Jag vill kunna hänga in gåsen i garderoben, pannbandet, lovika vantarna och mina UGG´s. Jag vill plocka fram min ljusbruna vårpaj, pilotisarna och pumpsen. Önsketänkade just nu, men det är bara att gilla läget. Det blir ju vår nångång, hoppas jag. Idag kanske det blir frulle med pappa, ringde o väckte honom igår (kl 09) och frågade om han ville ses o äta frulle ihop på ett cafe, som svar fick jag att han skulle ringa mig när han vaknat, tjugo i tolv får jag ett samtal med en yrvaken pappa i andra änden. Ska göra ett nytt försök idag att få upp honom lite tidigare så vi kan ses innan jag ska hämta Liam kl 14 på förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0