god morgon

Jag förstår inte att jag alltid är lika trött när jag än vaknar, det spelar ingen roll om jag skulle sova 5 timmar eller 10 timmar, jag är ändå lika trött när jag ska upp på morgonen. Nu är jag hur som helst uppe, sitter i soffan med lileman brevid mig, han har fullt upp med att kolla på barnkanalen. Jag tycker det är helt värdelösa barnprogram "nuförtiden" (säger jag och låter som en gammal dam på 80 bast och som säger att det "var mycket bättre på min tid" ) men faktiskt, det är nog så. Jag är beredd att hålla med henne. Jag saknar "Luftens hjältar" , "Dartwin Duck" ,"Häxan och Ugglan" , "Björne" och den där helgalna pelikanen som var. Vad ser jag nu? Några dåligt teckande figurer som är dubbade, antagligen de billigaste programmen ever att köpa in.
Om jag skulle börja öva på en dockteater istället ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0