Hemma hos Franken och Emmelie

Sitter just nu i Frankens soffa och smuttar lite lätt på en Barcardi Breezer, Mango!
I kylen står en piggelin drink och kyler av sig innan det blir dags att skåla för Emmelie som fylde år i veckan.
Håller tummarna för att det blir en trevlig kväll, men varför skulle det inte bli det? Det brukar alltid vara super trevligt när vi umgås med dessa människor. Party människor ;)
Har på min en ny klänning från H&M, det lustiga var att när vi var hemma och hade fixat oss klart så hade vi 20 minuter kvar tills vi skulle gå hemifrån, då sätter jag mig och kollar fb på mobilen, kollar mig i spegeln och funderar om bh´n jag har verkligen är så snygg till klänningen eller inte? Ni som känner mig vet att jag är super impulsiv och när det är 10 min kvar så tråcklar jag av mig klänningen, på med en annan bh som man fäster med klister, problemet med den är att den är svart och klänningen creame beige. Kollar mig i spegeln igen, var den här bättre? Fan fan fan, jag vet inte. Vad gör man när det är pest eller kolera?
Kör utan bh ikväll. Så får det bli.
Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0