kavaj i pastell



Var i stan en snabbis, spanat in ett par jeans till Liam som såklart var slut i hans storlek nu när jag skulle köpa dom. Han ska på kalas i helgen så tänkte att han ville vara lite extra snygg då. Jag får jaga vidare. Sprang även in i en affär till  moi och hittade den här pastell färgade kavajen som jag blev lite sugen på. Tycker färgen på kortet missvisar lite, den är mer åt det orange- röda hållet. Jag gick hem utan kavajen, tanken är att jag ska suga lite på karamellen innan jag bestämmer mig. Kollade förresten upp vad jag får tillbaka på skatten, och det blir en del iaf så jag blev glad för det! Alltid gott att få pengar innan midsommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0