Klippa mig

Blir ett tidsinställt inlägg den här gången. Sitter just nu hos min frisör Hanna i Linné. Är dags att bli kvitt dom slitna topparna, jag tillhör dom som hatar att klippa sig. Anledning : Jag vill ju ha långt fint hår. Men då måste man ju faktiskt klippa av topparna, relativt ofta iallafall när man blonderar håret som jag gör. Jag klippte mig rätt ofta i somras och hösten och då märkte jag faktiskt att håret blev längre, fortare! Det är alltså ingen myt.
Tro det eller ej, men jag power walkade imorse också. Ska försöka vara så duktig att göra det varje morgon när jag lämnat Liam på förskolan (tisdag, onsdag och torsdag) sounds good ? ;)
Ni får hålla tummarna och kanske sparka mig i baken då och då för att jag faktiskt ska få tummer ur.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0