power walk

Här är jag 9-10 år.


Sådär, nu ska jag försöka sumera gårdagen. Efter jag lämnat Liam på förskolan så bestämde jag mig för att ta en power-walk. Samma runda som jag sprang för nästan exakt ett år sedan. Det tog mig lite drygt 50 min. Kände mig nästan löjligt nyttig efteråt. Efter jag duschat så åkte jag till Biltema och köpte en balanscykel till lilleman, han var jätte stolt över den, så stolt så att vi åkte och hälsade på pappa för att visa den (cykeln var från honom) vi tajmade besöket så bra så att vi fick middag där också. Ibland har man tur. I hallen hos pappa hängde mitt gamla skinnställ som jag hade när jag var liten och åkte med pappa på hans HD. Jackan såg riktigt snygg ut så jag provade den, och den passade! Hur stört är inte det? Att efter 14 år så passar den mig fortfarande ? Funderade till och med på att ta hem den och använda den som en vanlig skinn paj. Därav korten som jag vet är crap men anledningen till det är att kameran dog precis efter jag tog kortet nedanför. Ville ha bildbevis på att det jag säger är sant, hur sjukt det än låter. Bilden ovanför är ett kort som hänger på väggen i pappas vardagsrum, bilden under är jag igår. Något suddig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0