prada


Ville bara uppmärksamma er alla om att jag är stolt ägarinna till just en sån här prada goding som på bilden bärs av en av Ohlsen tvillingarna. Väskan är super mjuk och om jag inte minns fel så är den helt i lammskin. Jag vann den för 3 år sedan (?) på the voice radiokanalen, det var någon tävling dom hade, vinn din favorit designer väska. Jag anmälde mig sista dagen och ... jag vann ! Vadå flax liksom. Det som var ännu sjukare var att jag inte ens hade varit inne på hemsidan för att välja ut den jag tyckte var snyggast, så jag bara valde, lucky me att den var vrål het. Äkthets garantin och väskans nummer låg i väskan tillsammans med prislappen- 16 950 :- .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0