skinnpaj


Jag och lilleman var i stan förra veckan och köpte en skinn imitation jacka till honom plus en mössa, det var en gåva från moffa. Visst ser han cool ut. Han älskar faktiskt jackan så den är han riktigt stolt över kan jag lova. Han älskar framförallt knapparna i vardera ärm. För sånna har jag på min skinnjacka också, och det är han snabb att påpeka för varje person han ska visa jackan för. Idag har vi två varit i stan en sväng och sedan åkte vi hem till pappa för att hålla honom sällskap till frukost ( läs lunch för normala människor) vi var där kl tolv nämligen och då hade jag ändå ringt och väckt honom halv tolv för att ens överhuvudtaget få upp honom. Förövrigt hoppar Liam runt i soffan brevid mig nu med ett lypsyl i högsta högg och smetar på läpparna stup i kvarten, han är super fet runt hela munnen, men vad gör det han är iallafall super glad och mallig över det här. Han fick det av moffa idag och frågar man honom nu vad som är den bästa presenten han någonsin fått så är det nog garanterat det här lypsylet. Hahaha my goosh. Mycket roar småbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0