smycken



Ett urval av mina smycken, örhängerna och fler ringarna har jag inne i skåpet på toaletten. Jag har mani på smycken, ju större desto bättre. Tycker det är snyggt när man har en enkel men snygg outfit och kompenserar det med ett stort smycke. Sitter just nu och väntar på att nagellacket ska torka, det fick bli orange(a) naglar idag. Ska in till stan lite senare för att möta upp mamma, vi ska ha lite mor och dotter dag idag och strosa runt i stan och kolla i affärer och snacka skit. Lilleman blev precis hämtad av farmor, dom två ska till lek och bus landet idag, så då vet jag att han har det roligt och är nöjd. Från det ena till det andra... Vad är det för väder? Snö? Jag funderar på att trotsa vädret och kylan med att ändå ta på mig skinnpajen, förkyld eller inte förkyld det kvittar. Jag vill ha vår. Ni får ha en mysig dag så hörs vi lite senare.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0