snarlika


Lilleman sover som en stock i sin säng, vi har varit på buslandet i över två timmar så nu har jag lite kvalitetstid med datorn, top model och piggelin glass(ar).
Fredrik och pappa är iväg och köper en ny blandare till duschen, var någon packning som hade pajjat.
Så när man skulle bada så funkade den kalas men som igår tillexempel när Liam badade och sen ville ha dusch slangen så skulle jag hjälpa honom att trycka in knappen så istället för att vattnet kom från duschmunstycket så exploderade allt ut från blandaren så hela badrummet, inklusive en del av hallen plus hela mig (som givetvis var färdigsminkad och påklädd). Så idag kände vi att det var dags och pappa är snäll som åker med och fixar en ny åt oss. Lite senare ska jag försöka hinna med att klämma in en solning i Linné. Helt klart det bästa solariet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0