söndag



Känner mig ovanligt pigg idag för en gångs skull faktiskt. Idag hade jag tänkt ta mig till solariet, solar inte alls lika ofta längre som jag gjorde i vintras. En gång i veckan brukar det bli nu, det känns ändå ok. Tänkte att jag passar på och gör det medan Liam sover lunch. I eftermiddag ska vi hem till mamma för att äta middag. När jag tänker efter så har det nog blivit så varje söndag den senaste månaden. Det är söndag idag förresten, jag gillar inte söndagar, känns som dom alltid är så mycket tråkigare än alla andra dagar, spelar ingen roll om man jobbar dagen efter eller inte, tror inte den här dagen kommer skilja sig från resterande söndagar.
Vad ska ni göra idag?

Tycker ni ska lämna varsin kommentar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0