soooool



Har precis lämnat lilleman på förskolan, vaknade av mig själv idag strax efter sju av att solen lös in genom fönstret. För en gångs skull var jag inte trött. Istället flög jag upp för att börja göra mig iordning, och Liam sov fortfarande. Det händer inte ofta att jag vaknar innan Liam. Idag fick min ljusa skinnpaj åka på, tillsammans med höga stövlar och leggings plus solglasögon. Har en bra känsla i kroppen idag. Hoppas den håller i sig och går vägen. Ska snart ta bussen till Mölndal centrum för att kopiera lite papper som jag behöver idag. Sedan ska jag sisådär 90 minuter på olika bussar för att ta mig dit jag ska. Men solen lyser så det gör ingenting. Jag ska njuta av spotify i mobilen med brillorna på. Hoppas ni får en underbar dag så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0